“Gewoon even persoonlijke aandacht
De eerste indruk van Hanssen Footcare? Tja, die is een daalder waard, hè? Als receptioniste ben ik degene die onze klanten bij binnenkomst als eerste zien. Ik vind het belangrijk om klanten hartelijk te ontvangen, want ik wil graag dat mensen zich bij ons op hun gemak voelen. Ook bij het maken van telefonische afspraken hoop ik dat dat doorklinkt.
Het leuke van dit werk is dat je midden in het bedrijf staat, en de schakel bent tussen collega’s en klanten. Ik beantwoord vragen, bereid de spreekuren voor en ben een echte regelneef. Ook als iemand bijvoorbeeld moeite heeft om zijn schoenen goed vast te maken, help ik even. Sommige ouderen hebben een verminderde handfunctie en dan kost het wat meer tijd om een schoen goed aan te trekken. Dan help ik daar gewoon even mee. Geen gehaast, maar even persoonlijke aandacht. Zo vanzelfsprekend, en je ziet dat het mensen goed doet.
En als ik in de klanttevredenheidsenquête terugkrijg dat ik “het zonnetje van Amersfoort” ben, dan vind ik dat zo’n mooie waardering. Het maakt dat ik iedere dag met veel plezier naar mijn werk ga.”